Zoals beloofd

Volgende dag in huis.

Top service.

Had bankstick adapters besteld maar die bleken van hele slechte kwaliteit. Toen tegen bijbetaling en op advies van karperxl een magnetische variant genomen. Die zijn wel top.

Levering snel en correct

Ik heb mijn bestelde producten nog niet gebruikt daar kan ik nog géén oordeel over geven. Maar de levering was snel en is goed gegaan.

top geleverd

alles ok

Alles wat je zoekt vindt je hier. Alles snel en compleet geleverd

Snelle levering en alles super netjes verpakt

Zeer positief

Goedkope telescoop karperhengel besteld, meer voor vervoergemak dan kwaliteit - viel reuze mee!!

Goede kwaliteit en goede en snelle service

zeer tevreden met de producten en een snelle verzending

zeer tevreden met de producten en een snelle verzending en klant vriendelijkheid. heel erg bedankt groeten Emilio

Uitstekend snel

Savonds besteld en had hey de volgende ochtend in huis. Verbaast dat het de volgende dag al kwam. Alles is naar wens

Goede service en snelle levering

snel geleverd en makkelijk te bestellen

Heel makkelijk te bestellen en snel geleverd! Ik heb 2 vrijloop molens gekocht waar ik zeer tevreden over ben! Ook een zeer goede communicatie !

Voor de eerste keer bij KarperXl besteld, materiaal voor rigjes.

Ik heb gisteren mijn karper rig-materiaal besteld bij KarperXl en deze middag binnen gekregen, uitstekende levertijd. Meteen een onderlijn gemaakt en ga zaterdag of zondag meteen vissen op karper in den bosch.

Duidelijke site, veel keus en snelle levering.

Goede kwaliteit en goede en snelle service

Goede service snel levering en als er iets is losse snel op.

Komen totaal niet over naar mijn verwachting. Helaas.

Zie boven

Super!!

Vlotte service en levering!!

Karper hengel gekocht , snelle levering in een stevige koker. Mijn volgende hengel bestel ik ook bij Karper XL

Super winkel

De keuze is meer dan genoeg. Er zit altijd iets voor je bij. Ik heb winter artikelen gekocht en er is veel keus

Zeer goed een aanrader

Snel mooi spul goede site Prima zaak dit

Snelle reactie en levering

Snel en goed verzonden. Bestelde artikelen zoals verwacht.

Prettig shoppen

Ik heb nu een paar producten besteld bij Karper XL, en heb daar goede ervaringen mee. Producten die ik kocht zijn van goede kwaliteit. Ga zo door Karper XL zou ik zeggen.

Supergoed!!

Mijn bestelling was snel binnen en heb er nu al goed plezier van. Het kan niet beter zijn zo'n snelle service

Correcte en tijdige levering

Snel geleverd en prima verpakt.

Maasdamsedijk 51

3297 AK Puttershoek

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!